Wednesday 13 March 2024

杭州 - Hangzhou



 

杭州是中国浙江省的省会,也是中国东部地区的重要城市之一。它位于中国东南沿海地区,是长江三角洲经济圈的重要组成部分。杭州因其悠久的历史、美丽的自然风光和繁荣的经济而闻名于世。

Hangzhou is the capital of Zhejiang Province in China and one of the important cities in eastern China. It is located in the southeastern coastal area of China and is an important part of the Yangtze River Delta economic circle. Hangzhou is world-famous for its long history, beautiful natural scenery and prosperous economy.

Hangzhou ist die Hauptstadt der Provinz Zhejiang in China und eine der wichtigsten Städte im Osten Chinas. Es liegt im südöstlichen Küstengebiet Chinas und ist ein wichtiger Teil des Wirtschaftskreises des Jangtse-Deltas. Hangzhou ist weltberühmt für seine lange Geschichte, seine wunderschöne Naturlandschaft und seine prosperierende Wirtschaft.

Thank you,Wumin

 

No comments:

Post a Comment